Back to top

Algemene voorwaarden

Op deze pagina kan u meer lezen over betalingsvoorwaarden, herroepingsrecht, klachtenregeling, privacy verklaring en dergelijke. 

Betalingsvoorwaarden

Facturen van het AZ Sint-Jan Brugge-Oostende AV moeten binnen 4 weken na verzending betaald worden. Dat kan met het aangehechte overschrijvingsformulier. Indien u op een andere wijze betaalt, vermeld dan zeker de gestructureerde mededeling. 
Lees hier meer over uw factuur en de betalingstermijn.

Herroepingsrecht

Het herroepingsrecht is niet van toepassing. 

Klachtenregeling

Indien u, na raadpleging of tussenkomst van onze dienst Patiëntenadministratie, niet tevreden bent over de bekomen informatie of aangeboden oplossing in verband met uw factuur, kan u terecht bij de ombudsdienst van ons ziekenhuis. Dit kan telefonisch op het nummer 050 45 20 41, per e-mail via ombudsdienst@azsintjan.be of persoonlijk na afspraak.

Privacy verklaring

Op deze pagina leest u meer over het verwerken en beschermen van uw persoonsgegevens en over uw rechten als patiënt. 

Bedrijfsgegevens

AZ Sint-Jan Brugge - Oostende AV
Ruddershove 10
8000 Brugge
KBO 0266.559.859

De inhoud van deze pagina werd samengesteld door de betrokken dienst(en). Laatste update: 26 september 2022