Je vindt ons jaarverslag 2018 nu op samenzorgen.be

25 juni 2019
Jaarverslag 2018

De kwaliteit van onze zorg waar mogelijk nog verder verfijnen! Dat is een doorlopende opdracht die we onszelf geven. Ons jaarverslag geeft je een overzicht van wat we het voorbije jaar zoal wisten te realiseren.

We leveren heel wat inspanningen om zowel onze dienstverlening als onze voorzieningen kwalitatief steeds verder te verfijnen. Inspanningen die we graag ook met jou delen. Hoe we bepaalde evoluties en ontwikkelingen aanpakken en in onze werking opnemen, wat we het voorbije jaar allemaal voor elkaar gekregen hebben … We vertellen het je graag.

Daarom vind je ons jaarverslag 2018 nu online op samenzorgen.be. We hebben er opnieuw voor gekozen om geen ellenlange teksten of ingewikkelde opsommingen te geven, maar alles in een beknopt, helder overzicht te gieten en in duidelijke thema’s onder te verdelen. Zo willen we ook via ons jaarverslag tonen dat wij als zorginstelling openstaan voor iedereen.